Hi telenovela addicts!

Hello & salam sayang kepada peminat-peminat telenovela latina di Malaysia! Please follow this blog if you love latin telenovelas!!!

Friday, July 15, 2011

Bella Calamidades - Lagu tema

Ini lagu tema Bella. Versi original.

No puedo olvidar                    Aku tak boleh lupakan
el tono de tu voz                      Nada suaramu                                        
me extendio la mano                Ku hulurkan tanganku
necesitaba amor                      perlukan cinta

No puedo olvidar                    Aku tak boleh lupakan
el mar de tus ojos                    Lautan matamu
si en el fondo de ellos              Jauh di dasarnya
brilla mi dolor                          Kepedihanku terserlah

Cuanto tiempo debo               Berapa lamakah diperlukan lagi
esperar un rayo de sol            untuk menunggu sinaran
cuanto tiempo debo..              Berapa lamakah diperlukan lagi
caminar para llegar a tu amor  untuk berjalan dan sampai ke cintamu

No me esperes                                  Jangan tunggu aku
no me dejes                                       Jangan tinggalkan aku
yo te encuentro en su momento          kita akan bertemu bila tiba masanya
No me hables                                    Jangan bercakap padaku
no te busco                                       Jangan mencari aku
yo me pierdo entre tus besos             Aku sesat dalam ciumanmu
no lo puedo evitar                             Kau tak boleh mengelak
ni tu ni yo                                          Mahupun kau atau aku
lo podremos evitar                            Mampu mengelaknya                          


No me esperes                                  Jangan tunggu aku
no me dejes                                       Jangan tinggalkan aku
yo te encuentro en su momento          kita akan bertemu bila tiba masanya
No me hables                                    Jangan bercakap padaku
no te busco                                       Jangan mencari aku
yo me pierdo entre tus besos             Aku sesat dalam ciumanmu
no lo puedo evitar                             Kau tak boleh mengelak
ni tu ni yo                                          Mahupun kau atau aku
lo podremos evitar                            Mampu mengelaknya  


Oh ya, Danna Garcia & Segundo Cernadas juga nyanyi lagu ni. Ni versi mereka:


Entrada (bukan lagu sebenar)

Bella Calamidades Nueva entrada de la telenovela... by davito_oro

1 comment: