Hi telenovela addicts!

Hello & salam sayang kepada peminat-peminat telenovela latina di Malaysia! Please follow this blog if you love latin telenovelas!!!

Saturday, July 16, 2011

History of Latin Telenovelas on Malaysian Televisyen

Hari ni Chrome nak  list telenovela yg dulu tyg kat tv Malaysia... Kalau ada yg tertinggal tolong comment ya!
Nanti baru buat detailed post pasal setiap satu telenovela ni

RTM (TV1/TV2)
Por Tu Amor
El Amor No Es Como Lo Pintan
Catalina y Sebastian
Cuando Seas Mia
Perla
La Heredera
Belinda
El Desprecio
Por Ti
Collar de Esmeraldas

ntv7
Maria Mercedes
La Usurpadora
Mis Tres Hermanas (1)
Yo soy Betty la fea
La Nina de mis Ojos
La Duda
Secreto de Amor
Mis Tres Hermanas (2)
La Costena y el Cachaco
Juana la Virgen
Mi Gorda Bella
Anita, no te rajes
La Hija del jardinero (2)
Olvidarte Jamas
Rebeca
Montecristo
Mis Tres Hermanas (3)

TV3
Rosalinda
La Intrusa
Pobre Diabla
La Hija del Jardinero
Rubi
Luna la Heredera
La mujer en el espejo
Amarte Asi
Tropico
Marina
Lalola
Bella Calamidades

Astro (Prima/Ria)
Luz Clarita
Soledad
El cuerpo del deseo
Romantica Obsesion
Pasion de Gavilanes
La tormenta
Amor sin condiciones
Travesuras del Corazon

4 comments:

  1. ad x link nk download citer2 nie...???
    puas crk xjmpe2...

    ReplyDelete
  2. Ada lg 1, El amor no es como lo pintan.

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH!... nanti buat satu blog special pasal telenovela yg ditayang kt malaysia.... coz lagu sedap2...

    anyway, remind me of anita no te rajes by tv3, x sampai espisod 15 tiba2 the tv3 dah x show citer tu...

    ReplyDelete
  4. ah...
    satu lagi yang you lupa tulis apa telenovela lagi yang ada kat astro ria?
    Amor Descarado

    ReplyDelete